خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

شکوفایی اقتصاد رشت نیازمند رفع موانع قانونی و استفاده از ظرفیت نمایندگان است

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۶۴

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای نمایندگان در رفع مشکلات شهرستان، تصریح کرد: شناسایی برخی قوانین و موانع پیش روی توسعه اقتصادی شهرستان و تلاش جهت اصلاح آن می تواند موجبات شکوفایی اقتصاد شهرستان را فراهم کند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در اولین نشست کاری خود با نمایندگان شهرستان رشت با تاکید بر اینکه هدف همه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم است، افزود: مطمئناً تعامل و همکاری نمایندگان محترم در شناسایی و حل مشکلات موجود بسیار گره گشا خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و محدودیت های اعتباری در سطح شهرستان واستان، تصریح کرد: پیشبرد پروژه های بزرگ و ملی با این اعتبارات محدود امکان پذیر نخواهد بود و در این راستا باید از ظرفیت های نمایندگان در جهت جذب اعتبارات ملی استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رویکرد اصلی ما در جلسات پروژه های عمرانی و اجرایی است، خاطرنشان کرد: در عین حال نباید از مباحث فرهنگی و اجتماعی مانند شور و نشاط اجتماعی و دغدغه های فرهنگی غافل شویم.

فتح اللهی شناسایی قوانین و مقررات و موانع قانونی که بازدارنده و کند کننده روند توسعه هستند را از دیگر مباحثی دانست که در نشست با نمایندگان به آن پرداخته خواهد شد و اظهار داشت: استان گیلان  و شهرستان رشت با دارابودن مواهب طبیعی جنگل و دریا، ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری نسبت به سایر استان ها دارد اما متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات و موانع بعضاً قانونی، شاهد هستیم که صنعت گردشگری به معنای واقعی در شهرستان وجود ندارد و در این مسیر نیازمند اصلاح برخی از قوانین در راستای رشد صنعت گردشگری هستیم.

وی همچنین به موانع قانونی در زمینه رونق تولید و کشاورزی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه برخی از قوانین موجود، موانع و مشکلاتی را در جهت مکانیزاسیون کشاورزی و رونق آن به وجود آورده است که با اصلاح آن می توان به رونق کشاورزی امیدوار بود.

فرماندار رشت در پایان این نشست با بیان اینکه نشست کاری با نمایندگان محترم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان به صورت منظم و هفتگی برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با تعامل و هم اندیشی خوبی که با استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم به وجود خواهد آمد، مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف پیگیری و رفع شود.

گفتنی است در ادامه این نشست آقایان کوچکی نژاد، احمدی و آقازاده از نمایندگان شهرستان رشت با استقبال از برگزاری چنین جلساتی در راستای حل مشکلات شهرستان، به تشریح نظرات خویش در جهت حل مشکلات شهرستان رشت پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز