خبرگزاری کار ایران

رئیس پزشکی قانونی استان زنجان در گفت و گو با ایلنا خبرداد:

کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی استان /رشد حوادث ناشی از کار در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۱۶۷

رئیس پزشکی قانونی استان زنجان ، با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی پزشکی قانونی استان زنجان، گفت: آزمایش های سم شناسی پزشکی قانونی استان از لحاظ کیفی دارای رتبه در سطح کشور بوده است و به استانهای همجوار خدمات ارائه می دهد.

 مهرداد ستاره، امروز با اعلام این خبر، به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار داشت: پزشکی قانونی استان زنجان، با وجود کمبود شدید نیروی انسانی دارای خدمات مطلوب در سطح استان و کشوربوده  است.

رئیس پزشکی قانونی استان زنجان، با بیان اینکه هم اکنون این مجموعه با یک سوم از نیروی انسانی فعالیت می کند، ادامه داد:  تعداد پست های سازمانی این مرکز ۱۳۶ پست است که از این تعداد ۱۴ پست با تصدی و ۳۷ پست بدون تصدی است.

ستاره تصریح کرد: در صد نزاع ها  در ۱۲ ماهه سال ۹۸  نسبت به ۱۲ ماهه سال ۹۷ در استان زنجان کاهش داشته است .

وی، اضافه کرد: حوادث ناشی از کار در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷دارای رشد بوده است.

 رئیس پزشکی قانونی استان زنجان،  ادامه داد: در تصادفات نیز سال۸۹ نسبت به سال گذشته  دارای رشد بالغ بر 8 درصدی بودیم .

وی همچنین تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروزی سالجاری را نیز نسبت به سال قبل با کاهش 73 برشمرد.

ستاره یادآورشد: استان زنجان دراین راستا با وجود کمبود نیرو در خصوص سم شناسی به استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی خدمات ارائه می کند.

وی در پایان اضافه کرد: ساختمان جدید پزشکی قانونی استان ۹۰ درصد پیشرفت دارد که با کمک بودجه ای  یک میلیارد و 900 میلیون تومانی که مقرر شده مسکن و شهرسازی پرداخت کند امیدواریم سال‌جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز