خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خدابنده در مجلس تاکید کرد :

ضرورت استفاده از ظرفیت گردشگری اماکن مذهبی در رونق اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۱۱۷

نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به ظرفیت گردشگری اماکن مذهبی و نقشی که در رونق اقتصادی دارد، گفت: نمایندگان مجلس آمادگی کمک به این نهاد را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید البرز حسینی در جلسه مشترک با مدیرکل اوقاف استان زنجان ضمن اعلام آمادگی برای کمک به اوقاف استان برای جذب سرمایه گذار اظهار کرد: هیچ کس تاکنون به وقف به عنوان فرصت نگاه نکرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتظار می رود در دوره مدیریتی جدید اوقاف، وجهه اوقاف حفظ و توسعه آن مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: باید دیدگاه‌های موجود در خصوص اوقافی بودن املاک اصلاح شود.

وی با یادآوری اینکه لازم است اوقاف پیشنهادات خود را درباره نقش مجلس در کمک به وقف ارائه دهد، ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر اوقاف اعلام کند که از نظر تقنین چه اقدامی می‌توان در بحث توسعه موقوفات به ویژه در قیدار نبی(ع) انجام داد.

حسینی با اشاره به ظرفیت گردشگری اماکن مذهبی و نقشی که در رونق اقتصادی دارد، گفت: نمایندگان مجلس آمادگی کمک به این نهاد را در این خصوص دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هم بر ضرورت ارتباط بیشتر این نهاد با سایر دستگاه ها تاکید کرد و گفت: شهر قیدار 6 دانگ موقوفه است و نیازمند همکاری بیشتر در این شهرستان هستیم.

 حجت‌‌‌الاسلام مختار کرمی به نقش مجلس و نمایندگان در توسعه موقوفات اشاره کرد و گفت: انتظار می رود در دوره جدید شاهد همکاری بیشتر از قبل نمایندگان در بحث وقف باشیم.

به گفته وی، اقدامات خوبی توسط اوقاف استان در بحث سرمایه‌گذاری و توسعه موقوفات اتفاق افتاده است و امیدواریم با همکاری نمایندگان و سایر دستگاه‌ها شاهد جهش در حوزه وقف در راستای خدمت به مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز