خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در اردستان انجام شد؛

امضای توافق ساخت 1150 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۰۷۹

با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه توافق‌نامه ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد اصفهان امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدباقر نوبخت در سفر به اردستان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ساخت یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) در این منطقه کلنگ‌زنی شد و این واحدها در کمتر از یک سال مانند سایر طرح‌هایی که داریم، انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توافق ساخت این واحدهای مسکونی که ۱۵۰ مورد آن ویژه اردستان است، بین مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و عباس رضایی استاندار اصفهان به امضا رسید و عملیات ساخت آن در آیینی نمادین با حضور جمعی از مسئولان، کلنگ‌زنی شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) در این زمینه فعال است و سازمان و برنامه و بودجه کشور نیز به نمایندگی از دولت پشتیبانی مالی این کار را برعهده دارد.

وی یاد آور شد:  البته سه هزار واحد مسکونی نیز کلنگ‌زنی شد که برای روستاها بود و اولویت دریافت این واحدها با افراد تحت پوشش کمیته حضرت امام (ره) است.

نوبخت تصریح کرد: ۲۸ کیلومتر از مسیری که از اصفهان به اردستان ختم می‌شود، به سرعت‌بخشی در ساخت نیاز داشت و ۲۵۰ میلیارد ریال لازم بود که این را هم سازمان برنامه و بودجه تقبل کرد، مشروط بر اینکه مردم عزیز اردستان بتوانند تا هفته دولت از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: اقدامات دیگری نیز برای توسعه این شهرستان در نظر گرفتیم که فرماندار اردستان در هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهد کرد.

نوبخت همچنین در مورد مطالبات گندم‌کاران و پیمانکاران گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای مطالبات کشاورزانی که در قالب خرید تضمینی گندم خود را به شرکت بازرگانی دولت فروخته بودند، اختصاص دادیم و ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز برای مطالباتی که پیمانکاران در طرح‌های عمرانی مختلف داشتند؛ یعنی ۶۵ هزار میلیارد ریال که دستور تخصیص این هزینه روز چهارشنبه به خزانه ابلاغ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز