خبرگزاری کار ایران

بازگشت دوباره بوناچیچ به ایران؛

مرد همیشه عصبانی روی نیمکت ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۰۷۴

بعد از قطعی شدن عدم حضور رادولویچ سرمربی سابق ذوب آهن در این تیم، باشگاه سکان هدایت تیم را به بوناچیچ سپرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دو هفته پیش بود که منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تلاش می کنیم سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن را بازگردانیم، چرا که از او بسیار راضی هستیم؛ منتهی ایشان به دلیل شیوع بیماری کرونا قصد سفر به ایران را ندارند، اما جواب منفی قطعی نیز به ما نداده اند که هرگز بازنخواهند گشت.

جواد محمدی مدیرعامل جوان باشگاه ذوب آهن نیز با تمام توان تلاش می کرد تا رادولویچ را که توانسته بود در مدت حضورش در این تیم، ذوب آهن را از منطقه خطر سقوط به لیگ پایین تر نجات دهد، به کشور بازگرداند.

برخی خبرها نیز حاکی از ممنوعیت تردد شهروندان مونته نگرویی به آلمان بود و محمدی را بر آن داشت تا به پلیس آلمان نیز جهت صحت و سقم این خبر ایمیل بزند و مطمئن شود که هیچ مشکلی وجود ندارد.

با این حال خانواده رادولویچ دلیل اصلی عدم تداوم همکاری این سرمربی مونته نگرویی با ذوب‌آهن بودند. در خبر ها آمده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا خانواده او به دلیل ترس از ابتلا این سرمربی به کرونا در طول سفر، مخالف بازگشت رادولویچ به ایران هستند.

اما شروع مجدد لیگ برتر، ذوبی را بر آن داشت تا قید رادولویچ را بزنند و برای اینکه بدون سرمربی وارد رقابت‌ها نشوند، گزینه‌های سرمربیگری خود را روی میز بگذارند. یکی از این گزینه ها لوکا بوناچیچ سرمربی سابق تیم سپاهان و گسترش فولاد بود که البته سابقه نشستن روی نیمکت فنی ذوب آهن را نیز دارد.

در آخرین نشست هیات مدیره ذوب آهن بوناچیچ را به عنوان سومین سرمربی ذوبی ها در لیگ نوزدهم انتخاب کردند. هیات مدیره باشگاه امیدوار است این سرمربی کرواتِ عصبانی بتواند این تیم را برای بازی روز یکشنبه هشت تیرماه مقابل تیم مدعی شهر خودرو آماده کند.

ذوب آهن از بیست و یک بازی خود توانسته 22 امتیاز کسب کند و در رده تقریبا امن یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد. باید منتظر ماند و دید، بوناچیچ گزینه مناسبی برای هدایت تیم سبز و سفید پوش اصفهان خواهد بود یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز