خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سبزوار مطرح کرد:

تعامل نیروی انتظامی و اصناف عامل توسعه اقتصادی و فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۲۷

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در شرایط سخت اقتصادی کنونی، اصناف با رعایت انصاف در عرضه کالاهای اساسی همراهی خوبی با مردم داشته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار ، سرهنگ حسین بیات مختاری در نشست هم اندیشی پلیس و اصناف شهرستان سبزوار گفت: واحدهای صنفی در ماه‌های نخست سالجاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش موثری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

فرمانده انتظامی سبزوار تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های پلیس سبزوار موضوع ارتقای فرهنگ ترافیک با رویکرد کاهش حوادث رانندگی است که قطعا با همکاری اصناف و کمک آنهابه فرهنگ سازی در حوزه ترافیک به ویژه راکبین موتورسیکلت ,می توان انضباط ترافیکی مورد انتظار را در شهر اعمال کرد . 

بیات مختاری افزود: همچنین با توجه به افزایش ارزش ریالی اموال، دغدغه دیگر پلیس جلوگیری از رشد سرقت ها با  نگاه پیشگیرانه و برخورد جدی با سارقان است که اصناف با اقدامات مورد انتظار پلیس در حوزه پیشگیری نظیر نصب دزدگیر , دوربین و مقاوم سازی اماکن کمک شایانی به برقراری امنیت پایدار خواهند داشت.

وی تصریح کرد:بسیج اصناف تا کنون   یکی از ظرفیتهای بالقوه در تولید امنیت. بوده  که با برنامه ریزی و توسعه همکاری پلیس و بسیج اصناف شاهد رشد شاخص احساس امنیت در بازار و اصناف خواهیم بود.

رئیس اتاق اصناف سبزوار نیز با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت و همکاری مطلوب با اتاق اصناف افزود: بخشی از آرامش بازار، مرهون همکاری نیروی انتظامی و پلیس اماکن است.

علی کیانی افزود: در  مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان سبزوار، که بسیاری از صنوف تعطیل شدند نیروی انتظامی همکاری نزدیکی در این زمینه داشته و دوشادوش ایثارگران بخش سلامت برای آرامش , امنیت وسلامتی شهروندان ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز