خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه سه بندرعباس عنوان کرد ؛

ضرورت نیاز مناطق توسعه نیافته به اقدامات رفاهی و فرهنگی بیشتر

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۷۳۹

شهردار منطقه سه بندرعباس دفاتر تسهیلگری را بازوی توانمند شهرداری و پل ارتباطی بین مسئولان دانست و گفت: مشکلات در همه مناطق شهری وجود دارد، اما مناطق کمتر توسعه یافته نیاز بیشتری به اقدامات فرهنگی و آموزشی دارند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی رنجبری در جلسه بررسی مشکلات محلات حاشیه‌ای با اشاره به همکاری دفاتر تسهیلگری اظهار کرد: دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی به منظور ارتقای کمی و کیفی سطح زندگی مردم و تغییر چهره فرهنگی و اجتماعی مناطق حاشیه‌ای، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و بافت تاریخی مراکز استان‌ها ایجاد می‌شود.

وی گفت: وجود این دفاتر در محلات اهمیت دارد زیرا ظرفیت‌های محله و توانمندی‌های ساکنان آن، همچنین نقاط ضعف و مشکلات موجود در محله‌ها را شناسایی و با کمک نهادهای مردمی تشکیل شده در محلات به جهت حمایت از ساکنان آنجا گام برمی‌دارد.

شهردار منطقه سه بندرعباس دفاتر تسهیلگری را بازوی توانمند شهرداری و پل ارتباطی بین مسئولان دانست و گفت: مشکلات در همه مناطق شهری وجود دارد، اما مناطق کمتر توسعه یافته نیاز بیشتری به اقدامات فرهنگی و آموزشی دارند و البته این مسائل را باید با تدوین پیوست فرهنگی برطرف کرد.

وی تصریح کرد: ایجاد دفاتر تسهیلگری بستر را برای رونق و پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته فراهم می‌کند و با وجود نیروهای محلی در این دفاتر با هم فکری و اولویت بندی موضوعات در کنار شهرداری برای رفع مشکلات اقدام‌های مؤثری می‌شود.

رنجبری با بیان اینکه نماینده مردمی محله تپه نصر مواردی همچون بتن ریزی کانکس پلیس، تامین روشنایی و نرده کشی زمین ورزشی تپه نصر، جمع آوری نخاله و زباله‌های زمین‌های بایر، جانمایی مکان جهت احداث مدرسه را مطرح کرده است، اظهار کرد: شهرداری با برنامه ریزی و با توجه به اولویت بندی به درخواست‌ها رسیدگی و برای رفع مشکلات اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز