خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

افزایش ۶۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۷۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از افزایش ۶۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، سرهنگ حسین دهقانپور  همزمان با پنجم تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: امروزه پدیده مواد مخدر و اعتیاد به عنوان یکی از عوامل مهم تهدید کننده مبانی امنیت مبانی فردی، خانوادگی، بهداشتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارزیابی شده است. 

وی افزود: از ابتدی سال جاری ١۵ مرحله طرح مبارزه با مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان با هدف برخورد  با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر اجرا که در نتیجه این اقدامات کشفیات انواع مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان حدود ۶۴ درصد افزایش و در زمینه دستگیری ها با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا ٢۵ درصد کاهش دستگیری داشته ایم. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: بدون شک تلاش پلیس به تنهایی در جهت ریشه کنی این معضل کافی نیست هر چند که پلیس در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است و تقدیم شهدا و جانبازان در این مسیر خود سندی گویا بر عزم و تلاش جهادی پلیس در این راه است.

سرهنگ دهقانپور پیشگیری فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر ارتقای سطح آگاهی، دانش و مهارت افراد خصوصا والدین را موثرترین و کم هزینه ترین راه در جهت مقابله با اعتیاد و مواد مخدر بر شمرد و تاکید کرد: والدینی که فرهنگ گفتگوی خانوادگی را در منزل تقویت و فضای منزل را یاد گیرنده کرده، فرزندان‌شان در برابر انحرافات و مصرف مواد مخدر مقاوم تر خواهند شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده شهروندان و حمایت‌های دستگاه قضایی و سیاسی شهرستان از پلیس خاطرنشان کرد: شماره تلفن ١١٠ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز