خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت در جمع خبرنگاران خبر داد:

غیرفعال بودن ۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی در ایران/ آرام آرام از وابستگی به واردات چادر مشکی رها می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۸۰

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور غیرفعال است که باید در سال جهش تولید برای فعال‌سازی آنها تلاش کرد.

حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی کاسپین در جمع خبرنگاران، گفت: در استان قزوین نیز حدود ۵۰ واحد غیرفعال و راکد در شهرک‌های صنعتی داریم که باید در سال جاری با همت مسئولان و مدیران استان برای بازگرداندن آنها به چرخه تولید اقدام کرد.

وی اضافه کرد: البته باید بپذیرم که فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، کار بسیار سختی است چون وضعیت پیرامونی کشور به گونه ای است که هم باید وضع موجود را حفظ کنیم و هم در روند تولید ارتقا داشته باشیم.

مدرس خیابانی گفت: خوشبختانه در سال جهش تولید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هم روند تولید با شتاب ادامه دارد و هم طرح‌های صنعتی یکی یکی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان در بسیاری از واحدهای تولیدی کشور تولید به روال خود جریان دارد و هم برای اشتغالزایی و استفاده از نیروهای انسانی منطقه و هم صادرات تلاش می‌شود.

مدرس خیابانی افزود: باید وزارت صنعت از مجموعه واحدهای تولیدی که در تامین مواد اولیه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود مشکل دارند حمایت لازم را داشته باشد تا شاهد بهره برداری و تکمیل از آنها باشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از یک واحد تولیدی ریسندگی در قزوین، گفت: خوشبختانه اولین گام در تولید چادر مشکی کشور که متاسفانه وابستگی خیلی زیادی در این زمینه داریم، برداشته شده و آرام آرام به سمتی حرکت می‌کنیم که از وابستگی به واردات چادر مشکی هم رها شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز