خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۲ واحد تولیدی در قزوین با حضور سرپرست وزارت صنعت

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۶۶

۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین روز پنجشنبه با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در گام نخست در شرکت پلاسکو کار سایپا با میزان سرمایه گذاری ۴۱۰ میلیارد ریال و سه و نیم میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی حضور یافت و طرح توسعه خط تولید رباتیک قطعات خودرو آن را به بهره برداری رساند.

این واحد تولیدی برای ۶۶۱ نفر در زمینه تولید قطعات پلاستیکی خودرو شامل داشبرد، سپر و رودریی اشتغالزایی کرده است.  

مدرس خیابانی در ادامه طرح توسعه شرکت صنعت پلاست آبیار در زمینه تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه با ۱۳۰ میلیارد سرمایه گذاری ریالی و ۲۳۸ هزار یورو سرمایه گذاری ارزی را افتتاح کرد.

این واحد تولیدی برای ۳۰ نفر اشتغالزایی در زمینه تولید انواع شیلنگ، نایلون، سفره‌های یک بار مصرف و شرینک در پی داشته است.

در حال حاضر تولیدات این شرکت علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای همسایه از قبیل کویت، قطر، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان، قرقیزستان و... صادر می‌شود.

بازدید از یک واحد تولیدی و حضور در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به قزوین است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز