خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از یک واحد تولیدی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۶۳

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه از یک واحد تولید انواع نخ در شهرستان آبیک بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاز اول این شرکت در سال ۸۸ به بهره برداری رسیده و هم اینک در زمینه تولید انواع نخ‌، الیاف پلی استر، پارچه گردبافی، انواع رنگرزی پوشاک، ورق کارتن چندلایه و... فعالیت دارد.

این واحد تولیدی با ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت، ظرفیت اسمی تولید ۳۸ هزار و ۸۵۰ دستگاه برای ۴۸۶ نفر اشتغالزایی کرده است.

فاز دوم این واحد تولیدی که طرح توسعه آن در حال اجرا است به زودی به بهره برداری رسیده و به ظرفیت تولید کارخانه افزوده می‌شود.

محصولات تولیدی این کارخانجات به عنوان محصولات بالادستی واحدهای تولید کننده انواع فرش ماشینی، پتو، پرده، پارچه‌های گردبافت، تخت بافت، پوشاک آنتی باکتریال ورزشی و پارچه‌های ظریف به ویژه چادر مشکی استفاده می‌شود.

مدیرعامل این شرکت در این بازدید گفت: برای اولین بار نخ ابریشم مصنوعی کشور در این شرکت تولید شد و زنجیره اول این شرکت در ابریشم مصنوعی و زنجیره‌های بعدی در بخش‌های دیگر راه اندازی شد.

حسین فلک فرسایی افزود: هشت زنجیره باید در این کارخانه راه اندازی شود که تاکنون پنج زنجیره احداث شده است و امروز به مناسبت دهه مبارک فجر واحد بافندگی را راه اندازی می‎‌کنیم.

وی گفت: هنوز راه صادرات برای محصولات کارخانه ما باز نشده است ولی به آذربایجان، ترکیه، عربستان و ... صادارت داشتیم که بعد از کرونا تعطیل شد.

در ادامه، خط تولید این شرکت با ۱۰۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۷۰ نفر در زمینه تولید نخ افتتاح شد.

افتتاح ۲ واحد در شهرک صنعتی کاسپین، حضور در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به قزوین است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز