خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تحریم‌ها و محدودیت‌ها در البرز معنا ندارد/ گام‌های استان برای نیل به اهداف توسعه ای و جهش تولید مستحکم است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۳۷

استاندار البرز گفت: سیاست‌های شعار سال مبنی بر جهش تولید در تجارت، شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیان برنامه محور در حال فعالیت است و گام‌های استان برای نیل به اهداف توسعه ای و جهش تولید مستحکم است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از یک شرکت تولید مواد غذایی در البرز که روز پنجشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت، با اشاره به اینکه این واحد بسیار صاحب نام و با قدمت بالا است، افزود: نگاه سرپرست محترم وزارت صمت به تولیدات صادرات محور بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در این بازدید، صاحب این واحد تولیدی درخواستی در خصوص تامین مواد اولیه داشت که دستورات لازم نیز اخذ شد.

شهبازی گفت: البرز در حوزه صنعت و تجارت بویژه دارو، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، قطعات خودرو حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

وی افزود: سیاست های شعار سال مبنی بر جهش تولید براساس فرامین مقام معظم رهبری، البرز در تولید، تجارت، شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیان برنامه محور در حال فعالیت است.

استاندار البرز اضافه کرد: تحریم ها و محدودیت ها در البرز معنا ندارد و گام های استان برای نیل به اهداف توسعه ای و جهش تولید مستحکم است.

وی گفت: بنده و همکارانم در حوزه های مختلف اعم از دستگاه قضا و اجرا و مجلس شورای اسلامی با همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان درصدد تسهیل مسیر تولید و اشتغال هستیم.

شهبازی افزود: بخش خصوصی نیز در البرز به باور اتحاد و انسجام مسئولان برای گره گشایی از مشکلات تولید و تجارت رسیده اند و تلاش های آنها با کمترین چشمداشت قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز