خبرگزاری کار ایران

حریرچی مطرح کرد:

پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۰۴

معاون کل وزیر بهداشت از پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه خبرداد و گفت: با افتتاح این بیمارستان علاوه بر قطب درمانی در جنوب خراسان رضوی می‌تواند به حدود یک ونیم میلیون نفر خدمات ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، ایرج حریرچی در مراسم تودیع ومعارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهارکرد: وجود دانشگاه علوم پزشکی در این شهر و منطقه نعمت بزرگی است که باید قدردان آن بود، باید کاری کنیم که خدمات در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه و کشور روز به روز بهتر شود، هر ایرانی به طور متوسط سالانه ۱۰/۳ دفعه به نظام سلامت مراجعه می‌کند که تکریم و احترام ارباب رجوع نظام سلامت باید توسط خادمان سلامت حفظ شود. 

معاون کل وزیر بهداشت ادامه داد : باید اقدامات و خدمت رسانی را در منطقه تربت حیدریه آنچنان ارتقا دهیم که این خدمات در تراز مردم منطقه باشد و هدف گذاری دانشگاه برای درمان ۸۵ درصد جمعیت تحت پوشش در مراکز درمانی دانشگاه باشد و ده تا پانزده درصد جمعیت منطقه برای درمان به مراکز دیگر همچون مشهد مراجعه کنند.

وی گفت :این بیمارستان اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با افتتاح آن علاوه بر قطب درمانی در جنوب خراسان رضوی که می تواند به حدود نیم میلیون نفر خدمات ارائه بدهد، بعنوان یک قطب آموزشی در تربیت پزشکان و متخصصان آینده نقش آفرین است.

حریرچی تصریح کرد:بخش های تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و اطفال و کودکان، بخش دیالیز، بخش مراقبت های ویژه با ۳۰ تخت، بخش اورژانس با ۳۲ تخت عمومی و ۲ تخت ایزوله و همچنین ۸ اتاق عمل و آزمایشگاههای مختلف برای این بیمارستان پیش بینی شده است.

در ادامه مراسم با حضور ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، کلینیک تخصصی احمدیه(بلبل تربتی) با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

حسین ابراهیمی پور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حاشیه بهره برداری از این پروژه اظهار کرد:احمد بلبل تربتی یکی از خیرین حوزه سلامت منطقه تربت حیدریه زمین کلینیک را با 2 هزار و 100 مترمربع مساحت در یکی از محلات مرکزی شهر به این امر اختصاص داده است.

وی گفت: این کلینیک در زیربنایی به مساحت ۴۲۸۰ متر مربع و هزینه بری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال با ۴۰ پزشک متخصص در تخصص های زنان، کودکان، جراحی عمومی، قلب، چشم، داخلی، گوش حلق بینی، گوارش، ارتوپدی و بیماری های عفونی به بیماران با تعرفه دولتی خدمات ارائه می کند.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات چهارساله دکتر سعیدرضا قنبری‌زاده تجلیل و دکتر حسین ابراهیم‌پور به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز