خبرگزاری کار ایران

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد:

کمبود آب شرب در شهرها و روستاهای استان/ نیاز به تجهیزات پیشرفته برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۱۶

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: بسیاری از شهرها و روستاهای استان از کمبود آب شرب رنج می‌برند.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر فاطمی اظهار داشت: برای اشتغال نیروهای بومی در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه لازم است که مسئولان  مخصوصا رئیس جمهور که قرار است 50 درصد این نیروها بومی باشند، ورود کنند چرا که هنوز وعده های داده شده عملی نشده است.

وی در ادامه به کمبود آب شرب استان بوشهر اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیشترین شهرها و روستاهای استان با کمبود آب مواجه‌اند و بعضی از آب شیرین کن‌هایی که مورد استفاده‌اند جوابگوی نیاز مردم در زمینه آب نیست.

 فاطمی افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر پایتخت گازی کشور محسوب می‌شود و دارای منابع طبیعی و ثروت فراوان است لازم است به مشکلات مردم این استان توجه بیشتری شود.

فاطمی در پایان گفت: در حال حاضر آتش سوزی جنگل ها با توجه به فصل گرما و بادهای موسمی که ایجاد می شود بیشترین کوه های تنگستان و دشتستان و حتی در استان فارس فراگیر شده است. نبود امکانات و تجهیزات باعث کندی روند مهار این آتش سوزی ها می شود. لازم است یکسری تجهیزات پیشرفته در اختیار استان قرار گیرد که دیگر شاهد نابودی این ثروت های ملی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز