خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بستری ٩ بیمار مشکوک به کرونا در خلیل آباد /تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا رو به افزایش است/ شروع سال تحصیلی دغدغه شبکه بهداشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۸۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد گفت: در حال حاضر ٩ بیمار مشکوک به کرونا در خلیل آباد بستری هستند ولی طبق آزمایش‌های جدید، موارد مثبت ابتلا به کرونا در شهرستان رو به افزایش است.

سید محمد هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خلیل آباد، ضمن بیان این مطلب اظهارکرد: با تلاش همکاران بهداشت و درمان در تلاش هستیم که بتوانیم موارد مثبت را در شهرستان کنترل کنیم و خانواده‌های افراد مبتلا به ویروس کرونا هم مرتب توسط همکاران شبکه پیگیری می شوند.

وی افزود: در ماه گذشته بر اثر کرونا فوتی نداشتیم ولی در اردیبهشت ماه یک نفر متاسفانه بر اثر کرونا در خلیل آباد جان باخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد از بازگشایی تالارها در خلیل آباد خبر داد و گفت: طبق پروتکل‌های کشوری اعلام شده تنها اختیاری که به شهرستانها  داده شد بازگشایی تالارها با ظرفیت 50 درصدی بود که این موضوع را به تالارهای پذیرایی ابلاغ کردیم که با ظرفیت کمتری فعالیت داشته باشند.

 هاشمی شروع مجدد سال تحصیلی جدید را یکی از دغدغه های شبکه بهداشت عنوان کرد و افزود: آنچه که مهم است بازگشایی مدارس از شهریور ماه است که بایستی تا بازگشایی مجدد پیش بینی های لازم در مدارس انجام شود و مواردی که احتمال می دهیم سلامت دانش آموزان را به خطر بیاندازد بر طرف شود.

وی به استفاده مردم از آب سرد کن های سطح شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: نصب آب سرد کن ها بابت نیت خیری بوده که گذاشته شده است که بایستی افرادی که این کار خیر را انجام داده اند لیوان یکبار مصرف پیش بینی می کردند و یا به صورت آب فشان بود ، ولی اگر مشاهده شود این آب سرد کن ها سلامت مردم را به خطر می اندازد جمع آوری خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با بیان اینکه خواهشمندیم مردم کرونا را جدی بگیرند بیان کرد: کماکان رعایت بهداشت و شستن مرتب دست ها با آب و صابون و فاصله گذاری اجتماعی دو راه اصلی و مهم در پیشگیری از ابتلا به کرونا به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز