خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر سبزوار خبر داد:

برگزاری اولین نشست زنان نویسنده شهرستان سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۰۴

سخنگوی شورای شهر سبزوار گفت: به مناسب روز قلم اولین نشست زنان نویسنده سبزواری با حضور ۹۰ نویسنده در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از سبزوار ، زهرا بخشی سخنگوی شورای شهر ضمن اعلام این خبر گفت: حدود ۹۰ نویسنده زن سبزواری که دارای کتاب‌های چاپ شده هستند، به همت خانه فرهنگ و هنر شهرداری سبزوار شناسایی شده‌اند و بیش از ۵ ماه صرف جمع‌آوری اطلاعات شد تا زمینۀ مناسب برای برگزاری نشست فراهم شود. 

بخشی همچنین گفت: هدف اصلی این نشست معرفی زنان نویسنده به جامعه سبزوار و به خصوص جامعه مدیریت شهری سبزوار است تا از ظرفیت زنان اهل قلم به نحو شایسته برای توسعه شهر استفاده شود.

وی افزود: امیدواریم این نشست گامی تاثیر گذار و تسهیل کننده برای برنامه‌های آینده باشد، برنامه‌هایی که باعث شود توجه ویژه‌ای به نویسندگان زن و آثارشان شکل بگیرد و نیز امید است با همکاری خود نویسنده‌ها، برنامه‌های مناسبی در جهت ارتقاء فرهنگ نویسندگی و کتاب‌خوانی، طراحی و اجرا کنیم.

تنها بانوی عضو شورای شهر سبزوار، با اشاره به وضعیت برنامه‌های اجتماعی، در شرایط همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، تأکید کرد: نشست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز