خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

راه اندازی مرکز تجارت جهانی پسته شکوفایی اقتصاد دامغان را در پی دارد/ بروکراسی اداری در واگذاری زمین تسهیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۳۵۴

استاندار سمنان گفت: راه اندازی هتل گردشگری ۴ ستاره و همچنین مرکز تجارت پسته در شهرستان دامغان، تاثیر شایانی در رونق بیشتر تولید این محصول ارزشمند خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه هماهنگی، پیگیری مسائل و موارد مرتبط با احداث طرح هتل ۴ ستاره گردشگری و مرکز تجارت جهانی پسته دامغان، با بیان اینکه شهرستان دامغان به واسطه پسته مرغوب و جاذبه های گردشگری، مقصد مطلوب گردشگران و مسافران است، گفت: راه اندازی هتل ۴ ستاره و مرکز تجارت جهانی پسته و همچنین طرح های اقتصادی، گردشگری و تفریحی به موازات این طرح در مجاورت آن، می تواند تاثیر به سزایی در اقتصاد این شهرستان داشته باشد.

وی افزود: این مهم نیازمند این است که طرح های گردشگری، هتلداری، راه اندازی مرکز تجارت جهانی و تقویت حضور و جذب گردشگران به واسطه جاذبه های گردشگری دامغان، به صورت جامع، منظم و مدون از سوی سرمایه گذاران طراحی و تدوین شود.

آشناگر ادامه داد: این مهم قطعا به توسعه صادرات و رونق بیشتر تولید پسته و همچنین حضور و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران در این شهرستان و در نهایت ارتقاء شاخص های اقتصادی آن می انجامد.

وی خاطر نشان کرد: البته که نیاز است تا برای اجرایی شدن و احداث هرچه سریعتر این مجموعه، در کنار تمامی مساعدت ها و تلاشهای مسئولین استان و شهرستان، سرمایه گذاران نیز با همتی مضاعف و به صورت مستمر و مجدانه پیگیری موارد و مسائل مرتبط با طرح را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین اظهار داشت: مسکن و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری استان، بروکراسی اداری را در راستای ارتقاء حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در روند امورات مرتبط با طرح های پیشنهادی، کوتاه سازند و مشکلات واگذاری زمین برای احداث ساختمان هتل در حریم را برطرف کند و فرآهم کردن بستر دسترسی‌های لازم برای هرچه سریعتر به سرانجام رسیدن پروژه را در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذار در استان همواره و به صورت جد باید در دستور کار مدیران استان قرار داشته باشد، تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان، مسائل و مشکلات موجود بر سر راه اجرایی شدن روند احداث هتل و مرکز تجارت پسته در شهرستان دامغان را تا حصول نتیجه، بررسی و پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز