خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان :

99درصد خدمات خدمات ثبت اسناد و املاک استان الکترونیکی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۲۵۲

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان خبرداد: 99درصد خدمات اداره کل اسناد و املاک استان زنجان به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، نادر ناصری آذری، امروز در جمع خبرنگاران،  با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از خدمات ثبت اسناد و املاک کشور  و استان ، اظهار داشت: 99درصد خدمات ثبت اسناد و املاک استان زنجان به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، با بیان اینکه اسناد مالکیتی کاداستری (تک برگی) برای مالکان دارای مزایایی است،  ادامه داد: مردم جامعه زنجان استقبال مطلوبی برای تک برگی کردن اسناد املاک خود ندارند.

وی،  با اشاره به مزایایی سند (تک برگی)  مالکان،  اضافه کرد: درصدد اطلاع رسانی به مردم برای تک برگی کردن اسناد مالکان هستیم.

ناصری آذری،  با اشاره به اینکه از سال 98-1391اقداماتی مناسبی دراین زمینه در استان انجام گرفته است ، تصریح کرد:  ثبت سند تک برگی اراضی کشاورزی در زنجان با نبود استقبال از طرف کشاورزان روبرو است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان،  همچنین با اشاره به اقدامات مطلوب امور اراضی استان در رفع تداخل در این حوزه ، یادآورشد: امو اراضی استان دارای رتبه اول در سطح کشور در این راستا بوده است.

وی،  با بیان اینکه 60 درصد اراضی استان اراضی  ملی است،  ادامه داد: اقدامات تحقق یافته دراین حوزه دراستان زنجان 9درصد بوده است.

ناصری آذری، با اشاره اینکه در سال گذشته 36هزار سند مالکیت صادر شده است ، گفت: قانون منع خرد شدن اراضی کشاورزی در کشور در حال اجرا است.

وی،  همچین با بیان اینکه اراضی کشاورزی کمتر از 5هکتار سند دار نشدند ، خاطر نشان شد: اطلاع رسانی در این خصوص دارای نقش اساسی برای صدور اسناد تک برگی در استان است.

این مسئول در استان زنجان، رسیدگی و اقدامات در خصوص تقسیم بندی امور اراضی کشاورزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: الویت این مجموعه در سطح کشور و استان  صدور اسناد تک برگی برای مالکان است تا از بروز اختلافات دراین راستا جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز