خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کاشان مطرح کرد:

روند افزایشی شیوع کرونا در کاشان/برخی نانوایی ‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند/ممنوعیت استفاده ازافزودنی ها در پخت نان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۲۱۶

معاون فرماندار کاشان گفت: منشا ویروس کرونا در شهرستان به دلیل عدم رعایت برخی از نکات بهداشتی به طور کامل مهار نشد و اخیرا شاهد افزایش روند شیوع آن در کاشان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی در کارگروه تخصصی گندم و آرد و نان اظهار داشت: نانوایان به دلیل ارتباط مستمر و مستقیم با مردم موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی مثل نصب کارتخوان، ضد عفونی دائم محل کسب و کار و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش صعودی شکایت های شهروندان از نانوایان و ارائه گزارش تخلف از برخی از نانوایی ها در زمینه کیفیت پایین و عدم رعایت مسائل بهداشتی، اجرای ممنوعیت هرگونه افزودنی و میزان اندازه نان در کارگروه به تصویب اعضا رسید.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان خاطرنشان کرد: کنجد افزودنی مجاز خوارکی است که تنها به سفارش مشتری در پخت نان توسط نانوا مورد استفاده قرار می گیرد و طبخ نان خارج از ضوابط مندرج در نرخ نامه ابلاغی و عرضه نان سنگگ تحت عنوان نان بزرگ و یا استفاده از سبزیجات ممنوع است.

وی تاکید کرد: نان مشمول یارانه دولتی بوده و ضروری است باکیفیت  مطلوب در اختیار مردم قرار بگیرد واز طرفی نانوایان نیز ملزم به رعایت قوانین ومقررات اتحادیه هستند.

خاندایی تصریح کرد: نانوایانی که در چند مرحله مرتکب تخلف شده باشند واقدام به کم فروشی، گران فروشی و یا عرضه بی کیفیت نان کنند با ارائه شکایت و پیگیری دستگاه نظارتی  با کاهش و یا قطع سهمیه آرد و جریمه نقدی و پلمب مواجه می شوند.

وی روند افزایش بیماری کرونا در سطح منطقه کاشان را نگران کننده دانست و افزود: منشا ویروس کرونا در شهرستان به دلیل عدم رعایت برخی از نکات بهداشتی به طور کامل مهار نشد و اخیرا شاهد افزایش روند شیوع آن در کاشان هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز