خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خبر داد؛

حل مشکل ۳۱۸ واحد صنعتی خراسان رضوی از طریق کمیسیون‌های حل اختلاف و حمایت قضایی

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۴۴

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از زمان راه‌اندازی کمیسیون‌های حل اختلاف و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع در استان تاکنون مشکل ۳۱۸ واحد صنعتی در استان برطرف شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در این باره افزود: دفاتر کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع با هدف حفظ و تامین امنیت اقتصادی و حمایت از تولید و کمک به اشتغال پایدار از آبان ماه سال ۱۳۹۲ در مرکز استان شروع به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۵ این دفاتر در سه شهرک صنعتی مشهد، توس و کاویان کار خود را آغاز و هم اکنون در ۱۴ شهرک صنعتی استان شامل مشهد، توس، خیام نیشابور، تربت حیدریه، چناران، قوچان، فریمان، سبزوار، گناباد، کاویان فریمان، ماشین سازی، کاشمر، تربت جام و بردسکن فعال شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: اعضای کمیسیون‌های حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع از سال ۱۳۹۵ تا پایان سال ۱۳۹۸ پس از ۵۶۲ بازدید از واحدهای صنعتی ، ۴۷۰ نشست برای حل مشکلات واحدهای صنعتی در حوزه بانکها، بدهی مالی، تعزیرات، داشتن پرونده قضایی در حوزه تامین مواد اولیه برگزار کردند.

مهدی زاده افزود: این نشست‌ها با هزار و ۵۱۸ مصوبه مانع از تعطیلی واحدهای صنعتی و رفع مشکلات آنها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز