خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

پردیس کشاورزی با قدمت 120 ساله سرمایه ناشناخته شهر کرج است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۶۳

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با قدمت 120 ساله به عنوان یکی از سرمایه های ناشناخته شهر یاد کرد که با داشتن اساتید مجرب و پتانسیل خوب مهجور واقع شده و مردم از این سرمایه عظیم هویتی و ملی بی اطلاع هستند.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو ظهر امروز سه‌شنبه سوم تیر 99 با حضور در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ضمن بازدید از مجموعه و دیدار با رئیس و مدیران این واحد آموزشی و گفتگو پیرامون فراهم آوردن مقدمات برگزاری جشن صد و بیست سالگی تأسیس آن، با اشاره به مهجوریت این دانشکده در بین مردم اظهار داشت: پردیس کشاورزی با 120 سال قدمت به عنوان نگین و سرمایه کرج و یکی از قدیمی ترین مراکز آموزش عالی کشاورزی است که با داشتن اساتید مجرب و پتانسیل خوبی که دارد اما در بین مردم این کلانشهر مهجور واقع شده و مردم از این سرمایه عظیم هویتی و ملی بی اطلاع هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به پتانسیل های مختلف این دانشکده در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: وجود این مراکز علمی قوی در کنار شهرداری و شورای شهر می تواند از مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت شهر کرج در راستای همکاریهای علمی و تحقیقاتی پیرامون اجرای طرح های شهری در زمینه حفظ محیط زیست، فضای سبز شهری، پسماند و... شود.

خستو به اهمیت هویت شهری و دغدغه و توجه اعضاء شورای اسلامی شهر به بحث هویت شهری کرج اشاره کرد و یادآور شد: باید ببینیم دانشگاه چه انتظاراتی از شورای شهر و مدیریت شهری دارد و متقابلاً ما چه انتظاراتی از دانشگاه داریم و چه کمکی می توانیم به همدیگر کنیم اما این موضوع به شرطی اتفاق می‌افتد که میان این دو روابط مستحکم و پایداری برقرار باشد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بایستی عظمت و زیبایی این مجموعه ملی و تخصصی که از خیلی آسیب های شهری و سیاسی در این سالها بدور بود این دانشگاه خوشبختانه خود را حفظ کرد به تحول شهر کمک می کند و باید به مردم شناسانده شود.

خستو ضمن اعلام همکاری با دانشکده در زمینه برگزاری جشن صد و بیست سالگی آن تصریح کرد: امید است با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این دانشگاه بتوانیم این هویت شهر را معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز