خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم برنامه محوری و استفاده از همه ظرفیت ها جهت توسعه شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۵۳۷

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم برنامه محوری در جهت دستیابی به توسعه، گفت: موفقیت هیچ سازمانی بدون بهره گیری از نیروی انسانی پویا، متفکر و توانمند امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در اولین نشست کاری خود با معاونین و کارشناسان فرمانداری رشت که با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار سابق رشت برگزار شد با تقدیر از زحمات 35 ساله مومنی زاده در سمت و مسندهای مختلف به ویژه فرمانداری شهرستان رشت، گفت: بنده به ایشان به عنوان فرمانداری توانمند و اخلاق مدار همواره معتقد بوده و هستم و حتما از تجارب ارزنده ایشان و سایر فرمانداران اسبق شهرستان رشت بهره مند خواهیم شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه همه جوامع به دنبال توسعه و توسعه یافتگی هستند و هدف هر دولت و حکومتی در هر جای دنیا توسعه است، تصریح کرد: توسعه در هر منطقه ای متکی به انسان هایی با تفکر و برنامه است و در سایه برنامه ریزی است که توسعه برای جامعه به ارمغان می آید.

فتح اللهی، شهرستان رشت را یکی از قطب‌های اقتصادی استان و حتی کشور دانست و افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در جهت ایجاد توسعه، نیازمند مجموعه و نیروی انسانی پویا و فعال است و عمیقاً اعتقاد دارم هر آنچه که در یک سازمان رقم می خورد وابسته به عملکرد خوب همه کارکنان آن سازمان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه ادارات موظف هستند در زمان مقرر به مکاتبات فرمانداری پاسخ دهند، تصریح کرد: نظر کارشناسان فرمانداری در ارزیابی ادارات موثر و نافذ خواهد بود.

مقام عالی دولت در مرکز استان با اشاره به لزوم بازرسی منظم و مستمر از ادارات شهرستان، تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات و فرمانداری را بسیار لازم و ضروری می دانم چرا که وجود ما وابسته به همین مردم است و در همین راستا وظیفه داریم در اسرع وقت به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

 میرشمس مومنی زاده نیز در این جلسه با تبریک انتصاب  فتح اللهی به عنوان فرماندار رشت، گفت: با توجه به اینکه ایشان از خانواده وزارت کشور و استانداری هستند خوشحالی این انتصاب دوچندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بالایی در شهرستان رشت وجود دارد، تاکید کرد: فرمانداری رشت دارای نیروی انسانی و کارکنان تحصیل کرده و توانمندی است که با اتکا ظرفیت های موجود، امیدوارم شاهد موفقیت فتح اللهی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز