خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

روستاهای البرز از اینترنت پرسرعت و آنتن دهی قوی شبکه‌های تلفن همراه برخوردار می شوند/ رفع مشکل نقاط کور در آزادراه تهران- شمال و همت

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۳۹۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مقرر شد شبکه‌های تلفن همراه براساس تعهدات خود نسبت به حل مشکل عدم آنتن دهی در نقاط مختلف استان البرز اقدام کنند که یکی از این نقاط جاده کرج- اشتهارد بود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که روز دوشنبه در محل این وزارتخانه صورت گرفت، افزود: در این دیدار به دستور دکتر جهرمی معاونان و مسئولان مربوطه در حوزه استان البرز، حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این جلسه پوشش اینترنتی و تلفن همراه در روستاهای البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که معاون امور روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حساسیت و اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات نقاط کور روستایی اقدام کند.

شهبازی گفت: همچنین مصوب شد که مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز نیز نظارت ویژه ای بر روند اجرای این برنامه در روستاها داشته باشد.

وی افزود: نقاط کور تلفن همراه و اینترنتی در آزادراه تهران_ شمال و ۱۰ کیلومتر از آزادراه ادامه همت در البرز مطرح شد که دستور لازم برای رفع مشکلات از سوی وزیر ارتباطات صادر شد.

استاندار البرز اضافه کرد: مقرر شد شبکه های تلفن همراه براساس تعهدات خود نسبت به حل مشکل عدم آنتن دهی در نقاط مختلف استان البرز اقدام کنند که یکی از نقاط جاده کرج_ اشتهارد بود.

وی گفت: درخواست احداث ساختمان نمایندگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در البرز مطرح شد و دکتر جهرمی دستور داد که اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

شهبازی تصریح کرد: در رابطه با فیبر نوری اماکنی که از سوی استانداری اعلام می شود نیز از سوی وزیر ارتباطات دستور لازم صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز