خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خبرداد:

اجرای طرح تدوین سند توسعه فرهنگی قروین در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۳۷۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اجرای دو طرح "رصد سرمایه های اجتماعی" و " تدوین سند توسعه فرهنگی " امسال در استان قروین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی در خصوص  طرح تدوین سند توسعه فرهنگی قروین اظهار کرد: مهمترین زیربنای امور فرهنگی پ کردژوهش های کاربردی است و ما از مدتها قبل پیگیر اجرای این طرح ها بوده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان افزود: با تصویب شورای فرهنگ عمومی، شورای پژوهش و همچنین شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان این طرح ها به مرحله اجرا درآمد و امسال به نتیجه خواهد رسید.

اسماعیلی اضافه کرد: برای دستیابی به اهداف فرهنگی در درجه اول باید وضعیت موجود فرهنگی و اجتماعی این استان برآورد شود که در طرح رصد سرمایه های فرهنگی این امر محقق می شود.

وی یادآورشد: پس از برآورد وضعیت موجود، باید اولویت اهداف فرهنگی بر این مبنا تدوین و وظایف دستگاه های مختلف در این راستا تبیین شود که این امر نیز در طرح سند توسعه فرهنگی محقق می شود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد با اجرای این دو طرح شاهد تحولات زیرساختی در حوزه فرهنگ استان قزوین باشیم.

نشست هم اندیشی، پیگیری و انجام طرح‌های پژوهشی "اندازه گیری وضعیت سرمایه اجتماعی و شناسایی راهبردهای ارتقای آن در استان قزوین" و "تدوین سند توسعه فرهنگی استان" با حضور مجریان طرح ها، ناظران طرح ها، نماینده دانشگاه بین‌المللی امام خمینی ره) ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ، نمایندگان دفتر اجتماعی استانداری و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

علاوه بر مباحث مطرح شده در این نشست که شامل استماع گزارش و میزان پیشرفت کار هر طرح ، موانع اجرایی طرح ها و انتظارات مجریان نسبت به همراهی دستگاه‌ها و مراکز ذیربط استانی به تناسب هر طرح بود، بخش عمده‌ای از همکاری‌ها و هماهنگی‌های مورد نظر در راستای اجرای بهینه هر طرح به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز