خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۱۵ برنامه ویژه دهه کرامت با محوریت فضای مجازی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۲۲۹

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ۱۵ برنامه متنوع فرهنگی ویژه دهه کرامت در سطح شهر قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد درافشانی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ویژه برنامه‌های دهه کرامت شهرداری قزوین به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته و با محوریت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بیست و یکمین مرحله داوری تجلیل از حافظان قرآن کریم با پیش بینی داوری هزار نفر در قالب ۲ هزار جزء به مدت ۱۰ روز همزمان با ایام دهه کرامت خبرداد و گفت : براساس هماهنگی انجام شده با مدیران مهدهای قرآنی و به منظور جلوگیری از تجمع در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، داوران در این مهدها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور یافته و داوری در محل کلاس‌های حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.

درافشانی، برگزاری مسابقه دست سازهای دختران و پدران با عنوان دختران آفتاب را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد و افزود: در این مسابقه دختران به همراه پدرانشان می‌توانند دست سازه‌های خلاقانه و همچنین عروسک‌هایی با لوازم دور ریختنی و غیر قابل استفاده در منزل درست کنند و  فیلم و تصاویر آثار را از سوم الی ۱۳ تیرماه به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین برگزاری نمایش عروسکی "شکوفه بهشتی" و برگزاری مسابقه کتابخوانی "چشمه سار محبت" از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.

درافشانی افزود: همچنین برگزاری مسابقه پخت زیباترین کیک با عنوان بانوی کرامت برای این دهه پیش بینی شده است که مطمئنا موجب ایجاد فضایی مفرح و شاد در میان خانواده خواهد شد.

وی افز.د: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع رفتار شناسی دختران با عنوان حریم ریحانه، دل نوشته‌های من  و مادرم،  مسابقه داستان صوتی با عنوان "رافت کریمانه" ، مسابقه مکاتبه‌ای زلال مثل معصومه(س)، مسابقه عکس زیباترین عکس‌ها از دختران محجبه شهر قزوین با عنوان" دُر صدف "، مشارکت با مساجد و هیات های مذهبی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام خواهد بود.

دهه کرامت از سوم تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱۳ تیرماه ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز