خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

بهره برداری از 20 ورزشگاه اصفهان با اعتبار75 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۱۰۲

شهردار اصفهان از تجهیز و تکمیل بیست ورزشگاه شهرداری همزمان با آغاز فصل تابستان، با اعتبار ٧۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی افزود: اخلاق انسان محور حرکتی یک بعدی است اما اخلاق حیات محور، انسان، محیط زیست و حق بشری را محترم می شمارد که حرکت شهرداری برای بهره برداری از 20 ورزشگاه با اعتبار ٧۵ میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی در همین راستا انجام شده است.

وی در سومین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» مراسم بازگشایی و آغاز به کار 20 ورزشگاه توسعه، تجهیز و ترمیم شده شهرداری اصفهان بیان کرد: از ابتدای کار مدیریت شهری بر ارتقای بهره وری تاکید داشتیم و امروز در کنار همه فعالیت های عمرانی بزرگ در این شهر به عنوان شهرداری موفق در کشور مطرح شدیم.

وی افزود: همت والای شورای شهر در تصویب مصوبات مناسب، تلاش مدیران شهری و از همه مهمتر توجه به پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان عنصر اصلی موفقیت مدیران شهری است.

شهردار اصفهان افزود: اگر می گوییم یک مثلث با اضلاع سلامت، بهداشت و ضلع دیگر تربیت و تزکیه می تواند جامعه ای را سالم و زندان ها را خالی کند، باید بتوانیم در حوزه ورزش که یک رسالت عظیم برای ماست، درست عمل کنیم تا یک ضلع از سلامت را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه در بعد بهداشت هم پزشکان فعالانه عمل کرده اند، بیان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها در ضلع دیگر قرار گرفته اند و اگر هر حکومتی به این سه حوزه توجه کند، اخلاق حیات محور تحقق خواهد یافت.

نوروزی به حمایت شورای شهر و سایر بخش های شهرداری برای رقم خوردن برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اشاره و اظهار کرد: اگر این مسیر به همین صورت ادامه یابد، هر ماه چهار افتتاح و هشت ماه آینده 32 افتتاح خواهیم داشت و این روند یک افتخار است.

وی افزود: این افتخاری است که در شهر زمینه ای را فراهم کنیم تا جوانان دیگر اوقات فراغت خود را صرف مسائلی نکنند که به زندان و آسیب های اجتماعی ختم شود بلکه با وجود این امکانات، فضاهای سبز متعدد و سالن های ورزشی بتوانند جسم سالم و روح سالم داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز