خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اجرای طرح های اشتغالزایی در ١٣ روستای شهرستان بردسکن توسط بنیاد برکت

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۰۱۹

مجری استانی طرح های اجتماع محور بنیاد برکت خراسان رضوی گفت: بنیاد برکت در ١٣ روستای شهرستان بردسکن طرح های اشتغال زایی اجرا کرده است.

مرتضی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: بنیاد برکت در سال جاری تنها در 4 شهرستان رشتخوار، بردسکن ، کاشمر و کوهسرخ  565 طرح اشتغالزایی را تا شهریورماه امسال اجرا می‌کند که سهم شهرستان بردسکن 220 طرح است که تسهیلات پرداختی به این تعداد از متقاضیان بیش از 8 میلیارد تومان است. 

وی همچنین گفت: سال گذشته در شهرستان بردسکن 611  نفر از متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی در 13 روستای شهرستان بردسکن مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از شرایط اهلی سنجی 485 نفر مورد تایید قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 460 نفر در سامانه بنیاد برکت ثبت نام کردند، گفت: طی سال گذشته 264 نفر از متقاضیان به بانک معرفی شدند که برای 213 نفر تشکیل پرونده شد و در مجموع تاکنون 201 نفر با بیش از 7 میلیارد تومان  به این افراد تسهیلات پرداخت شد. 

مجری استانی طرح های اجتماع محور بنیاد برکت خراسان رضوی عنوان کرد:  از مجموع 13 روستای واجد شرایط شهرستان بردسکن تاکنون 8 روستا از تسهیلات اشتغال زایی بنیاد برکت برخوردار شده اند و امسال هم برنامه داریم روستای هدک از توابع بخش مرکزی بردسکن را در لیست روستاهای  تحت حمایت بنیاد برکت قرار دهیم و 220 طرح اشتغال زایی را تاپایان شهریورماه به تعداد طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در بردسکن اضافه کنیم. 

قاسمی اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان بردسکن در سال جاری را بیش از 8 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در صورتی که شهرستان دیگری نتواند تسهیلات اشتغال زایی را خود را جذب کند در صورت موفق عمل کردن  شهرستان بردسکن سهمیه شهرستان قابل افزایش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز