خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

شورا و شهرداری همواره یار و یاور دو تیم سپیدرود و داماش بوده اند/ مجلس در خصوص کودک همسری تصمیمی اساسی اتخاذ کند

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۹۲۸

عضو شورای شهر رشت گفت: شورا و شهرداری همواره یار و یاور دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان بوده‌اند.

به گزارش ایلنا از رشت، در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر رشت، فرهام زاهد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت دو تیم فوتبال سپیدرود و داماش گیلان، گفت: متأسفانه این دو تیم از لحاظ درآمد و جایگاه شرایط خوبی را ندارند. شهرداری و شورای شهر رشت نیز همواره یار و یاور این دو تیم بوده‌اند. البته ما قبول داریم که کمک‌های ما با توجه به هزینه‌های بالای این دو تیم، چندان قابل‌توجه نیست، اما امیدواریم که در سال‌های بعد بتوانیم کمک‌های بزرگ‌تر و بیشتری به این دو تیم داشته باشیم.

زاهد با بیان اینکه شاهد تأخیر در حقوق بسیاری از نیروهای شهرداری هستیم و خانواده‌هایی هستتند که تنها با ۲ میلیون تومان حقوق در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند، اظهار داشت:  انواع و اقسام بی‌عدالتی و فساد در بدنه مجموعه شهرداری رشت و حوزه‌های مختلف وجود دارد، اما کسی آن را نمی‌بیند.
 
نایب‌رئیس شورای شهر رشت با اشاره به وقایع اخیر در بحث خشونت خانگی علیه زنان و دختران، گفت: جامعه ما امروز متأسفانه به دو بخش تقسیم شده است؛ یک بخش هشتگ من بی‌غیرتم می‌زند و بخشی دیگر طرفدار چنین وقایعی شده است. واقعاً مشخص نیست که چه فکر و مکتبی پشت چنین اتفاقاتی است که باعث مشاهده اتفاقات تلخ این‌چنینی هستیم؟
 
وی ادامه داد: در بحث کودک همسری شاهد آن هستیم که عده‌ای از چنین موضوعی حمایت می‌کنند. معتقدم افرادی که حامی این موضوع هستند در ابتدا باید دید که آیا خودشان حاضر هستند چنین اتفاقی برای فرزندانشان رقم بخورد؟ بنده امیدوارم که در مجلس شورای اسلامی تصمیماتی اساسی دراین‌باره گرفته شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز