خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم تبدیل تهدید زرجوب و گوهر رود به فرصتی برای شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۸۶۵

فرماندار رشت با بیان اینکه رودخانه ها در کشورهای توسعه یافته به عنوان فرصت گردشکری و زمینه‌ساز رونق شهر محسوب می شوند، گفت: متاسفانه دو رودخانه زرجوب و گوهر رود به عنوان معضل زیست محیطی به یک تهدید برای شهر رشت تبدیل شده است که باید د‌ر اسرع وقت در این خصوص چاره اندیشی شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت، تاکید کرد: نگاه ویژه خدمات دهی به شهرستان رشت نه تنها برای استان بلکه برای کل کشور حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به شهرستان رشت توجه به کل کشور است، اظهار داشت: وجود ادارات کل گیلان، مراکز خدماتی، بیمارستانی و غیره در شهرستان رشت می طلبد که به این شهرستان نگاه ویژه ای شود.
 
فرماندار مرکز استان گیلان با اشاره وضعیت نامناسب و آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت خاطرنشان کرد: همواره رودخانه‌ها در کشورهای توسعه یافته به عنوان فرصتی برای گردشگری و رونق شهر محسوب می شود، اما  متاسفانه در حال حاضر این دو رودخانه با توجه به وضعیتی که دارند به عنوان یک تهدید و معضل زیست محیطی در شهر رشت مطرح می شود.
 
فتح اللهی با بیان اینکه باید با وفاق و دوستی و تعامل مشکلات شهرستان رشت را مرتفع کنیم، اظهار داشت: فرمانداری رشت به روی مردم، جناح ها و گروه های مختلف باز خواهد بود و از همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان رشت بهره گرفته می شود.
 
 فرماندار رشت با بیان اینکه شهرستان رشت به عنوان یک شهرستان تاریخی، با هویت و با مردمانی با فرهنگ زبانزد است، افزود:  موجب افتخار من است  که فرصت خدمتگزاری در این شهرستان  را دارم.
 
علی فتح اللهی  پیشینه تاریخی این شهر را از دوران صفوی  بارز و درخشان دانست و گفت: وجود محله ها و اماکن قدیمی نمونه های عینی و ملموس تاریخ شهر رشت و نشانگر قدمت و فرهنگ‌بالای مردم این دیار است.
 فرماندار رشت اذعان داشت:  اگر مسوولان از  فرصتی  که به آنها محول شده، استفاده نکنند، نمی توانند شرایط ارئه خدمات بهتر  را برای مردم، فراهم آورند.
 
وی جایگاه استان گیلان و به ویژه شهرستان رشت در کشور را مثبت و درخشان ارزیابی کرد و گفت: توجه به این شهرستان، توجه به کل کشور است و چنانچه  ما مسوولان این شهرستان فقط به روزمره گی بپردازیم به بیراهه رفته ایم.
 
فرماندار رشت با تاکید بر توجه ویژه به المان های شهری و فعالیت های فرهنگی و هنری، تصریح کرد: مردمان شهرستان رشت، مردمی عالم، هنردوست و ورزش دوست هستند که وجود مفاخر مختلف علمی و هنری و دو تیم ریشه دار فوتبال سپیدرود و داماش موید این مطلب است.
 
وی با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای شهرستان رشت در زمینه های گوناگون، ابراز امیدواری کرد: با فراهم آوردن شرایط مناسب و با استفاده  از همه این ظرفیت ها و کار و تلاش شبانه روزی، شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز