خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری کل استان تشریح کرد:

ماجرای ازدواج اجباری دختر ۱۲ ساله کرمانی/ جلوگیری از ازدواج با پیگیری قضایی

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۷۶۲

با ورود دستگاه قضایی کرمان، از ازدواج دختر ۱۲ ساله با فردی که علاقه ای به وی نداشت، جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با ورود این معاونت و دستور مستقیم رئیس دادگاه عمومی فهرج موضوع اختلاف خانوادگی ناشی از مداخلات غیرمعقول و غیرقانونی بستگان دختر 12ساله برای ازدواج با فردی که علاقه ای به وی ندارد، در دستور کار فوری دادگاه عمومی فهرج قرار گرفت.

سید مهدی قویدل افزود: با احضار طرفین و صدور دستورات قضایی لازم برای مداخله فوری مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره بهزیستی راهکارهای لازم برای حل موضوع و جلوگیری از تنش های بعدی و ورود آسیب به این خانواده اتخاذ شد.

وی با اشاره به طرح شایعات بی اساس درباره ازدواج اجباری دختر 12ساله کرمانی خاطرنشان کرد: بر اساس سنت های خانوادگی، برخی اختلافات و مداخلات نا به جایی برای ازدواج این دختر انجام شده بود که با پیگیری قضایی این موضوع رفع شده است.

قویدل ضمن تشکر از هوشیاری و دقت کاربران فضای مجازی از رسانه های استان به ویژه کاربران شبکه های مجازی خواست با رعایت اخلاق و انصاف، ضمن اطلاع رسانی موارد صحیح و قانونی، از دامن زدن به شایعات بی اساس و خدشه وارد کردن به امنیت روانی جامعه خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز