خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

هزینه و قرارداد طرح های پژوهشی شهرداری کرج در سال 96 شفاف سازی شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۷۰۱

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خواستار شفاف سازی و ارسال اطلاعات مربوط به هزینه و قرارداد طرح های پژوهشی در سال 96 شد و گفت: عناوین طرح های پژوهشی، میزان مبالغ پرداخت شده، پیشرفت قراردادها و... مورد درخواست است.

به گزارش ایلنا، غدیر مهدوی عصر امروز یکشنبه یکم تیر 99 طی نطق پیش از دستور در ابتدای صد و نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه از شهردار محترم انتظار داریم پاسخگوی دغدغه ها و مطالبات باشد، اظهار داشت: مرکز پژوهش ها خواستار دسترسی به اطلاعات طرح های پژوهشی منعقد شده در سال 96 به همراه جزئیات اعم از قراردادها، مبالغ پرداختی، میزان پیشرفت پروژه و... می باشد تا رصد نظارتی داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت بلاتکلیف منطقه سرحدآباد و سرگردانی آن بین کرج و فردیس نیز تذکر و ادامه داد: با توجه به اشتراکات تاریخی این محله و علاقمندی ساکنین برای الحاق به شهر کرج، جا دارد که اقدامات قانونی و پیگیری های لازم برای جلوگیری از جداسازی آن از جغرافیای شهر صورت پذیرد. 

این مسئول اضافه کرد: شهرداری کرج باید در راستای تامین خدمات مورد نیاز ساکنین سرحدآباد، صدور پروانه ساختمانی، کنترل و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و ایجاد سایر سرانه ها اهتمام لازم را داشته باشد. سرحدآباد یکی از محلات دارای قدمت شهر است و ساکنین آن با شهر کرج دارای پیوندهای عاطفی و هویتی هستند و به نظر می رسد تصمیم برای جداسازی آن از مرکز البرز کارشناسی نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز