خبرگزاری کار ایران

معاون دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

شاهد تغییرات محسوس برای کاهش عفت‌ورزی در قم هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۵۸۴

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اکنون در قم شاهد تغییرات محسوس و فزاینده برای کاهش عفت ورزی هستیم.

به گزارش ایلنا از قم، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد در اولین نشست کمیته برنامه‌ریزی عملیات فرهنگی قم که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مسئله قم به صورتی است که اگر در آن برنامه و کاری موفق انجام شود در سایر نقاط کشور نیز مؤثر خواهد بود و دیده خواهد شد.

وی گفت: اکنون در قم ما شاهد تغییرات محسوس و فزاینده در جهت کاهش عفت ورزی هستیم و در نقطه مقابل، به خاطر تکثر عوامل دخیل در مسأله فرهنگ، متولی ویژه ای نمی تواند به صورتی جامع ورود کند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت در مباحث فرهنگی شهر قم تصریح کرد: با هماهنگی سایر نهادها و ذیل قرارگاه ۱۹ دی حرکت هایی شروع شده که دفتر تبلیغات اسلامی در کنار سایرین به عنوان نهادی که مورد خطاب رهبر معظم انقلاب بوده است، در قبال این تغییرات احساس مسئولیت می کند؛ لذا برنامه خودمان را با تأکید بر محوریت «مسجد، مدرسه و خانواده» شروع کرده ایم و با استفاده از ظرفیت گروه های تبلیغی فعال درون محلات، کار را پیش برده ایم.

وی به ظرفیت های مختلف در مکان های گوناگون جهت اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی اشاره کرد و افزود: ظرفیت فوق العاده دیگر ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه است که برای آن برنامه ریزی ویژه و اعتبار خاص قائل شدیم؛ سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ مدرسه از طرف دفتر تبلیغات اسلامی در قم تحت پوشش قرار گرفت.

 در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری «دبیر کمیته برنامه ریزی عملیاتی قرارگاه فرهنگی قم» مطالبی را در باره شهر قم در دو حوزه عفاف و حجاب و سیمای شهری بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز