خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تبریز مطرح کرد:

رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اتوبوس‌های تبریز الزامی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۵۰۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: برای تضمین سلامت شخصی و عمومی، استفاده مسافران از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، ایمان غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع بالای کرونا در روزهای اخیر، افزود: جهت سهولت امر در تمامی کیوسک های شارژ و فروش کارت بلیت در مسیر تندرو و پایانه ها ماسک با قیمت مصوب عرضه می‌شود تا مسافران در هنگام سوار شدن آن را تهیه و استفاده کنند.

وی با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوس اظهار داشت: از شهروندان که صاحبان اصلی ناوگان عمومی هستند انتظار می رود تا ضمن نظارت کافی بر عملکرد این شرکت و احترام به سلامتی خود و همشهریان، پروتکل های ابلاغی ستاد کرونا را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همچنین از شهروندان خواست با پرداخت کرایه با استفاده از کارت بلیت شخصی از صندلی های مشخص شده در داخل اتوبوس استفاده کنند و به هیچ وجه به صورت مسافر ایستاده سوار اتوبوس نشوند و در صورت نبود ظرفیت منتظر اتوبوس بعدی باشند یا از سایر روش‌های حمل و نقل برای انجام سفرهای درون‌شهری خود استفاده کنند.

غنی زاده، با اشاره به اعطای بسته های کمک معیشتی به کارکنانی که در طول مدت بیماری کرونا بیکار شده بودند، ادامه داد: با توجه به تعطیلی ۴۵ روزه خدمات اتوبوسرانی، به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با حمایت شورا،  شهرداری و فرمانداری تبریز و کمک خیران،  ۵ میلیون ریال به صورت بلاعوض به کارگران مسیر تندرو اختصاص یافته و در روزهای گذشته به حساب آنان واریز شده است.

وی یادآوری کرد: در سالجاری با حمایت های شورای و شهردار تبریز نگاه جدی به هوشمندسازی و مدیریت سفر (BMS) شده است به طوری که ضمن تکمیل نواقص پروژه های قبلی، در صدد طراحی اپلیکیشن موبایلی به منظور مدیریت سفر همشهریان از طریق اطلاع رسانی ایستگاه ها، اعلام آنلاین زمان رسیدن اتوبوس به هر ایستگاه و نیز پیشنهاد مدهای دیگر حمل و نقل به شهروند برای انتخاب و انجام سفرهای درونشهری هستیم که امید است با اختصاص اعتبار لازم تا پایان سالجاری این امر عملیاتی و در دسترس شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز