خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس / زمینه ساز انتقال فرهنگ ایثار به نسل کنونی و آینده جامعه باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۷۲

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به لزوم استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای پروژه ارزشی پارک موزه دفاع مقدس استان گفت: با زمینه سازی رشد سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، می توان در انجام رسالت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و آینده جامعه اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت،ارسلان زارع در دیدار امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و امیر تقی‌پور رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، با اشاره به سالروز شهادت مصطفی چمران و درود به  شهدای دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید گیلان افزود: دفاع مقدس ، دوره‌ای ارزشمند و تاثیرگذار خصوصاً برای انتقال فرهنگ ایستادگی، مقاومت، جهاد و شهادت به نسل امروز و آینده است.

 وی خاطرنشان کرد: با زمینه سازی رشد سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می توانیم در انجام رسالت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.
 
نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم تسریع در بهره برداری از فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس تاکید و اظهار کرد: به لحاظ ارزش معنوی این پروژه بزرگ و در راستای ارتقاء شاخص های مشارکت عمومی، در کنار همکاری دستگاه ها و شهرداری ها، از ظرفیت های مردمی نیز بهره گیری می‌شود. 
 
وی به وجود فضای توام با همدلی، همراهی و مشارکت در گیلان اشاره کرد و گفت: برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در اجرای تصمیمات بسیار کمک کننده بود.
 
  زارع به طراحی سیما و منظر پارک موزه دفاع مقدس گیلان متناسب با شرایط و اقلیم جغرافیایی استان برای جذب مخاطب اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش ها براین است تا با حمایت های لازم و تامین اعتبارات مورد نیاز براساس فازبندی، شاهد افتتاح پارک موزه دفاع مقدس گیلان به عنوان یکی از نمونه‌های برتر ملی باشیم.
 
 وی ابراز امیدواری کرد که اقدامات خوب صورت گرفته در دوران ۲۰ ماه گذشته بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در دوره جدید نیز استمرار یابد.
 
در این دیدار جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اولویت کاری بنیاد در سال جاری است، گفت: به منظور نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در سال گذشته ۱۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس توسط رئیس جمهوری افتتاح شد و امسال نیز بهره برداری از ۹ مرکز توسط دکتر روحانی برنامه ریزی شده است. 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز