خبرگزاری کار ایران

با طرح شکایت به AFC مطرح شد؛

دردسر فسخ یک طرفه قرارداد با شرکت چینی/ مطالبه 21 میلیاردی از تراکتور

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۶۶

باشگاه تراکتور به احتمال زیاد و به زودی به پرداخت مبلغ هنگفتی به یک شرکت چینی تولیدی البسه محکوم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه تراکتور این روزها درگیر پرونده‌های بدهی به بازیکنان و مربیان سابق خودش است و تیم حقوقی باشگاه مشغول رایزنی برای رفع و رجوع این پرونده ها هستند و به زودی مشخص می‌شود این باشگاه باید چه مبلغی به نفراتی که پیش از این با آنها همکاری داشته بپردازد.

در این میان یک پرونده سنگین به تازگی برای تراکتور ایجاد شده و به AFC‌ رفته است و به احتمال زیاد به زودی رقم آن به بدهی‌های سنگین باشگاه اضافه خواهد شد.

شرکت تولیدی البسه لی- نینگ که یک شرکت چینی است در زمان مدیریت باشگاه تراکتور توسط آجرلو به عنوان تولیدی البسه این تیم انتخاب و با آن قراردادی امضا شد که پس از انتقال باشگاه به بخش خصوصی با آن به صورت یکجانبه قطع همکاری شده و محمدرضا زنوزی لباس‌های برند آدیداس را برای تیمش خریداری کرد ولی تعهدات باشگاه به شرکت چینی نادیده گرفته شد.

نماینده شرکت لی‌-نینگ در مذاکره با مسئولان تراکتور به نتیجه نرسیده و در نهایت این شرکت پرونده را به AFC ارجاع داده است و به زودی در موردش تصمیم‌گیری می‌شود.

شرکت چینی مدعی است که طبق قراداد، باشگاه تراکتور باید به آنها یک میلیون و دویست هزار دلار بپردازد که با احتساب قیمت 18 هزار تومان برای هر دلار، یک بدهی سنگین بالغ بر 21 میلیاردی روی دست باشگاه تبریزی خواهد گذاشت.

باید دید این پرونده به کجا می‌رسد و باشگاه تراکتور به پرداخت این رقم محکوم می‌شود یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز