خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

بلاتکلیفی شهرداری مشهد برای توسعه توس / 7 سال در انتظار تعیین خط محدوده

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۲۳۲

عضو شورای شهر مشهد گفت: درباره خط محدوده توسعه توس که قبلا توسط استاندار وقت مشخص شده، اکنون مورد قبول نیست و ما از این رو دچار چالش شده‌ایم.

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: در این جلسات برخی از دوستان دغدغه‌های کارشناسی دارند که متاسفانه به دلیل گذشت زمان این مباحث نیز به دلیل تغییر مدیران، کارشناسی ها، دولت ها و تصمیماتی که عوض می شوند همیشه به اول راه برگشته و به نتیجه‌ای نرسیده است.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس گفت: اکنون نیز مباحث جدیدی مطرح شده که خط محدوده توس که توسط استاندار وقت مشخص شده مورد قبول نیست و اشتباها ابلاغ شده کههمین موضوع ما را در کمیسیون توسعه توس دچار چالش کرد‌ه است.

ریاضی افزود: تا الان تفکر ما این بوده که محدوده طرح نداریم اما اکنون با این بحث برخی مشکلات و چالش‌ها پیش آمده و من نیز تاکید کرده ام اگر خط محدوده وجود ندارد، شهرداری حدود ۷ سال است که در آن مکان در حال خدمت رسانی از جمله فضای سبز، جمع آوری زباله و مباحث فرهنگی و اجتماعی است که این مدت خدمت رسانی به آن محدوده جزء مطالبات شهرداری است.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: در جلسات گذشته قرار بر این شد که دستگاه‌های مرتبط هرچه سریع‌تر در این باره تصمیم گیری کنند که اگر آن محدوده جزء شهرداری مشهد نیست و هزینه هایی که آنجا در حال انجام و غیرقانونی نیز است تعیین تکلیف شود و مشخص شود که اگر استاندار وقت درآن زمان ابلاغی کرده، چرا اکنون این ابلاغ را قبول ندارند.

وی گفت: اگر دستگاه های دیگر همت کنند و واقعا برای تعیین تکلیف این طرح تلاش خود را به کار گیرند زمان زیادی نخواهد برد ، زیرا مطالعه توسط مشاور انجام شده و آنجا نیز در معرض خطر است و بسیاری از افراد با تفکیک زمین های کشاورزی و زراعی از وضعیت آن محیط سوءاستفاده کرده و مقابله با این افراد نیز از سوی نهادهای مربوطه نیز حمایت نمی شود که برای توس تهدید جدی به حساب می آید.

ریاضی در پایان گفت: امید داریم زودتر تکلیف این محدوده مشخص شود که اگر در محدوده شهری و شهرداری نیست حداقل جهادکشاورزی به وظیفه خود عمل کند و همچنین امیدواریم در جلسه آینده وضعیت توس مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز