خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان خبر داد؛

وضعیت پنج شهرستان استان سمنان سفید است/ دامغان،سمنان و سرخه در وضعیت زرد /34 نفر در بیمارستانهای استان بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۲۰۹

استاندار سمنان گفت: وضعیت پنج شهرستان شاهرود، گرمسار، مهدیشهر ، آرادان و میامی در استان سمنان از نظر شیوع کرونا ویروس سفید و وضعیت شهرستان‌های سمنان ، دامغان و سرخه زرد است.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) افزود: عملکرد کادر درمانی و پرستاران عزیز و نیروهای اداری و خدماتی حوزه بهداشت و درمان در استان برای مقابله با کرونا ویروس قابل قبول است و آمارهای خوبی برای مقابله با کرونا ویروس در این جلسه گزارش شد.

وی خاطر نشان کرد: در پیک شیوع کرونا ویروس در استان، ۵۲۰ نفر در بیمارستان های استان بستری شدند که اکنون این رقم به ۳۴ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: اکنون روند شیوع کرونا ویروس در برخی از استان‌های کشور که در ماه های قبل شدت نداشت، افزایش یافته است و وضعیت سمنان به نسبت دیگر استان‌های کشور در مقابله با کرونا ویروس با ثبات تر است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در سوم اسفند اولین فرد مبتلا به کرونا ویروس در استان بستری شد و در روزهای اول با کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده مواجه بودیم که بعد از چند روز این مشکل برطرف شد.

استاندار سمنان گفت: در نشست ملی ستاد مقابله با کرونا ویروس تاکید جدی بر حسن اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شده است.

آشناگر افزود: از سوی رئیس جمهوری، طرح الزام استفاده از ماسک در برخی از مناطق کشور که در وضعیت قرمز قرار دارند ، پیشنهاد شد که در روزهای آینده در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز