خبرگزاری کار ایران

برنامه های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در هرمزگان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۲۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ضمن تشریح برنامه های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، از آن به عنوان بهترین فرصت برای معرفی سازمان و فعالیت های فرهنگی آن یاد کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام علی‌اکبر انصاری راد در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی،اظهار کرد: این نهاد دینی فرهنگی در سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خمینی(ره) و بر اساس یک نیاز ملی که خلأ آن به خوبی احساس می‌‌شد تأسیس گردید.

وی از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به عنوان بهترین فرصت برای معرفی سازمان و فعالیت های فرهنگی آن یاد کرد و افزود: برای شناساندن هر چه بهتر فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام انصاری راد، سازمان تبلیغات اسلامی را احیا کننده ارزش‌های دینی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مختلف دینی مذهبی، وظایفی همچون مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان را به عهده دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به برکات و دستاوردهای سازمان تبلیغات اسلامی اشاره داشت و احیای سنتهای فراموش شده، سازمان دهی و ساماندهی تشکلهای مردمی، ارتقای سطح قرآن آموزی مردم را از توفیقات مهم این نهاد برگرفته از بطن انقلاب اسلامی برشمرد.

وی به واسپاری امور به بخش مردمی به عنوان یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از نظرات و پیشنهاد‌های نخبگان و اندیشمندان از اهم رویکرد این نهاد دینی است.

حجت‌الاسلام انصاری راد، ضمن تشریح برنامه های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، برگزاری برنامه بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با سراسر کشور و تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ فرهنگ دینی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، نشست با خبرنگاران و برگزاری نشست با مسوولان هیئات مذهبی و مداحان، بانوان فرهیخته عرصه فرهنگ دینی را از اهم این برنامه ها برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین از برگزاری کنگره ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سال 1400 خبر داد و گفت: به همین منظور، پیش کنگره های استانی یا منطقه ای و نمایشگاهی با حضور ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور نیز برگزار خواهد شد که می بایست به منظور هرچه باشکوه‌تر این کنگره بکوشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز