خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

اختصاص ۵۰ میلیاردتومان یارانه برای کمک به سرمایه گذاری و اشتغال در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۲۰۲

استاندار کرمانشاه از اختصاص ۵۰ میلیاردتومان یارانه برای کمک به سرمایه گذاری و اشتغال در کرمانشاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: در خصوص اعتبارات عمرانی و هزینه ای سال ۹۹ تاکنون از محل اعتبارات استانی مبلغ ۷۸۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است. 

وی از اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد تومان مشوق سرمایه‌گذاری برای کارآفرینان خبرداد و گفت: کارآفرینانی که در کرمانشاه سرمایه گذاری کنند، ۵۰ درصد سود تسهیلات بانکی آن ها از این محل پرداخت می شود. 

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به طرح جهش تولید پرداخت و گفت: ۱۰ پروژه استانی و چندین پروژه ملی در حوزه طرح های جهش تولید در کرمانشاه اجرا می شوند که ۱۴۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. 

 بازوند عنوان کرد: امسال ۶۵۰ میلیارد تومان به طرح گرمسیری اختصاص یافته است که از این مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود: امیدواریم با اختصاص این مبلغ قطعه اول طرح گرمسیری که تا انتهای شهر سرپل ذهاب است به اتمام برسد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: امسال قرار است آبرسانی به حدود ۲۲ هزار هکتار از زمین های کشاورزی در قالب طرح گرمسیری به بهره برداری برسند که تاکنون ۹ هزار هکتار آن آماده بهره‌برداری است. 

وی افزود: موضوع تامین اعتبارات مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی سیار به روستاهای دارای مشکل آب شرب یکی از اولویت های ماست که تلاش می کنیم این اعتبارات تامین می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز