خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد :

دستگیری ۵ متهم در لانه خلافکاران معتاد در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۱۴۳

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط تیم های تجسس کلانتری ۱۲ و دستگیری ۵ متهم در ۲ لانه معتادان خلافکار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت : مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور در دستور کار فرماندهی انتظامی ثامن مشهد قرار گرفت. 

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۲ در این عملیات ضربتی وارد عمل شدند و با ردزنی افراد شرور و معتادان خلافکار۲ خانه مسکونی که محل تردد و لانه این افراد شده بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند. 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری ۱۲ پس از تحقیقات میدانی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و در مرحله اول این عملیات خانه مسکونی در منطقه خواجه ربیع را به طور ضربتی مورد بازرسی قرار دادند. 

وی افزود:پلیس در این عملیات ،جوانی ۳۵ ساله که ۵ فقره سابقه کیفری بود ،مردی ۴۰ ساله با ۸ فقره سابقه کیفری و زنی ۳۲ ساله را دستگیر و در بازرسی از محل یک کیلو و ۳۰گرم حشیش ،۶۷گرم شیره تریاک ،۱۲۷ گرم تریاک و همچنین از اتاقک مخصوص نگهداری کبوتر یک قبضه اسلحه غیر مجاز شکاری و ۲۲ تیر فشنگ مربوطه ،مقادیری وجه نقد و ۶فقره چک پانصد میلیون ریالی تقلبی کشف و یک خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف کرد. 

سرهنگ صارمی با اشاره به اعلام رضایت و تشکر اهالی محل از این اقدام ضربتی پلیس گفت: تیم تجسس کلانتری ۱۲در مرحله نهایی این عملیات خانه مسکونی دیگری را در حوزه استحفاظی خود که بنابر تماس شهروندان با فوریت های پلیسی ۱۱۰ به لانه افراد خلاف کار و معتاد تبدیل شده بود را مورد شناسایی و تحت نظر قرار دادند. 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در این اقدام ضربتی خانه مذکور را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار داد و مرد۵۶ ساله اهل یکی از استان های غربی کشور که چندفقره سابقه کیفری به اتهام سرقت و مواد مخدر دارد و جوانی ۲۲ ساله معتاد با ۲ فقره سابقه کیفری را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کرد. 

وی با اشاره به این مطلب که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد از همکاری آگاهانه شهروندان تشکر کرد و گفت: پلیس مشهد به پشتوانه این همکاری‌های آگاهانه و حمایت دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند نظم و آسایش و امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند برخورد قانونی می‌کند. 

سرهنگ صارمی در پایان، تاثیر اعتیاد به موادمخدر در کجروی و اقدامات مجرمانه را نکته‌ای دانست که نیازمند نگاه جدی‌تر به مساله پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی است و خواستار اهتمام جدی نهادهای آموزشی و رسانه ها در همراهی و همگامی هدفمند با پلیس در این رابطه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز