خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

افزایش آمار فوت شدگان بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۴۱

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: 19 نفر در طی دو ماهه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان شرقی جان خودرا از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صفائی فرد درباره حوادث کاری در آذربایجان شرقی گفت: 19نفر در طی دو ماهه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار دراستان آذربایجان شرقی جان خودرا از دست دادند که همگی آنها مرد بوده است.

وی ادامه داد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 9 نفر بود به 19 نفر افزایش یافته است.

 صفائی فرد علت فوت این افراد را به اینصورت تشریح کرد که: 10نفر به علت سقوط از بلندی، 4 نفر براثر برخورد جسم سخت،3 نفر براثر برق گرفتگی و یکنفر نیز براثر سوختگی و یکنفر نیز به علت خفگی جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: درطی این مدت تعداد 147 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 5 نفر زن و بقیه مرد بودند.

صفائی فرد افزود در اردیبهشت امسال نیز 11 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن که 9 نفر بود 3 نفر افزایش داشته است. همچنین درطی این مدت 100 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که 4 نفر از آنها زن بودند . این آمار نسبت به مدت مشابه در سال98 کاهش 24 درصدی را نشان می دهد.

این گزارش می‌افزاید، تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 98 برابر با 78 نفر بود که25 نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومین حوادث کارمراجعه کننده به پزشکی قانونی در سال 98 برابر با هزارو325 نفر بود که از این تعداد 35 نفر زن و هزارو 290 نفر مرد بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز