خبرگزاری کار ایران

گزارشی فینال لیگ برتر فوتسال؛

گامی برای هتریک قهرمانی با فتح نصف جهان/ افضل مدیون کایپتان فرهاد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۲۴

مس سونگون با پیروزی در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال در آستانه سومین قهرمانی پیاپی خود در این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس‌ سونگون ورزقان روزگذشته (جمعه) در دیدار رفت فینال لیگ‌برتر فوتسال از ساعت 18 در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که نارنجی‌پوشان فوتسال آذربایجان با درخشش کاپیتان خود موفق شدند در خانه حریف به برتری رسیده و خیز بلندی برای قهرمانی بردارند.

در این بازی که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، ابتدا فرهاد فخیم برای مس گلزنی کرد و میهمان را پیش انداخت. در ادامه گیتی‌پسند توسط حمید احمدی از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کرده و کار را به تساوی کشاند. درحالی که جدال دو تیم تا آخرین ثانیه‌های نیمه اول با حساب یک بر یک دنبال می‌شد، بازهم این فرهاد فخیم بود که دروازه میزبان را فرو ریخت تا بازی در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود مسی‌ها خاتمه یابد.

با آغاز نیمه دوم، گیتی‌پسند در پی رسیدن به گل مساوی بود که در ضدحملات اسیر تیم حریف شد و سعید تقی‌زاده گل سوم را برای نارنجی‌پوشان به ثمر رساند. دقایقی بعد فرهاد فخیم با زدن گل سوم خود هتریکش را کامل کرده و با ثبت گل چهارم مس، کار را برای میزبان سخت‌تر کرد.

در لحظات باقی مانده گیتی‌پسند که چیزی برای از دست دادن نداشت رو به بازی پاورپلی آورد و با این سیستم دو بار توسط مرتضی عزتی و سعید احمد عباسی به گل رسید تا اختلاف به حداقل برسد. اما این گل‌ها نیز برای فرار میزبان از شکست خانگی کارساز واقع نشد و در نهایت بازی دو تیم با برتری 4 بر 3 شاگردان علیرضا افضل به پایان برسد.

بدین ترتیب مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی در بازی رفت، گام نخست را محکم برداشته و در آستانی هتریک قهرمانی قرار گرفت. دیدار برگشت فینال لیگ‌برتر فوتسال جمعه هفته آینده - 6 تیر ماه - در سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد که در صورت برتری مس، این تیم جام را در خانه خود بالای سر خواهد برد اما پیروزی گیتی‌پسند کار را به بازی سوم خواهد کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز