خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ممنوعیت برگزاری مجالس عروسی و ترحیم در بردسکن/ با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۳۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: با توجه به اوج گرفتن کرونا در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی و پیرو دستور دادستان شهرستان بردسکن برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و عروسی در این شهرستان ممنوع است.

مهدی عاقلتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با عامل و یا عاملین برگزاری مجالس جشن و یا عزاداری، متخلف به جرم تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا بدلیل حفظ سلامتی مردم ملاقات از بیماران بخش‌های مختلف بیمارستان ممنوع است که این موضوع همچنان ادامه دارد.

وی پخش هرگونه مواد غذایی، نذری در تکایا و حسینیه ها در سطح شهرستان اعم از روستاها و شهرها را ممنوع ذکر کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، مساجد فقط مجاز به برگزاری نماز جماعت با رعایت فاصله اجتماعی هستند و هرگونه اقدام دیگری در این اماکن مقدس ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم اشاره کرد و بیان داشت: همشهریان بدانند کرونا در شهر تمام نشده و تمامی شهرستان آلوده به ویروس است.

وی گفت: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان هر چه زودتر شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز