خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره امور عشایر استان خبرداد:

اجرای 12 طرح آبرسانی به مناطق عشایرنشین قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۱۶

مدیر اداره امور عشایر استان قزوین از اجرای ۱۲ طرح آبرسانی به مناطق عشایرنشین در استان قزوین امسال از محل اعتبارات دولتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بهزاد غیاثوند با اعلام این خبر گفت: هشت پروژه آبرسانی نقاط عشایرنشین قزوین با اعتبار پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل ه تبصره ۶ قانون بودجه اجرا می شود.

 مدیر اداره امور عشایر استان افزود: چهار طرح آبرسانی نقاط عشایرنشین قزوین نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در الموت غربی از محل بند ب تبصره ۶ قانون بودجه عملیاتی می شود.

غیاثوند ادامه داد: این طرح ها با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار برای جامعه عشایری استان قزوین امسال اجرا می شوند.

وی از اهدای ۵۰ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر استان در سال جاری خبر داد و گفت: این پنل ها با هدف تامین روشنایی و شارژ گوشی های همراه این قشر به آنها اهدا شده است.

این مسئول بیان کرد: برای هر دستگاه پنل اهدایی حدود ۴۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

 مدیر اداره امور عشایر استان اضافه کرد: به همراه پنل های خورشیدی، یک دستگاه کره گیر نیز برای کمک به عشایر در تولید محصولات لبنی به آنها اهدا شده است.

۲ هزار و ۳۰۰ خانوار عشایری در استان قزوین زندگی می کنند که شغل اصلی آنها دامپروری (دام سبک) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز