خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در 6 استان/ بیشترین افزایش دما در شمال شرق کشور/ وزش باد به همراه گرد و غبار در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۱۳

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین ضعیت جوی و آب و هوایی کشور طی چند روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز و فردا برای جنوب استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شرقی در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه فقط در استان اردبیل و شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش‌های پراکنده داریم، ادامه داد: سایر مناطق کشور در این روز‌ها آسمانی صاف دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شمال شرق کشور در چند روز آینده بیشترین افزایش دما را دارد و دمای آن بین ۵ تا ۸ درجه افزایش پیدا می‌کند، گفت: برای امروز و فردا در سواحل دریای خزر و نواحی شمال شرق وزش باد‌های شدید جنوبی همراه با افرایش دما پیش بینی می‌شود.

گودرزی افزود: از امروز تا روز دوشنبه در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان، شرق یز، خراسان جنوبی و غرب کشور در مناطق کرمانشاه، ایلام و خوزستان ورزش باد همراه با گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به اینکه دریای خزر امروز و فردا و آب‌های جنوبی از بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه مواج است، عنوان کرد: تهران امروز بعد از ظهر وزش باد همراه با گرد و غبار دارد و پیشینه دما آن ۳۸ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز