خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به نوبخت مطرح شد؛

درخواست مجمع نمایندگان هرمزگان برای پرداخت کسری اعتبار حقوق مستمر کارکنان علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۲۷۷

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: در شرایط ویژه کرونایی در هرمزگان انتظار این است که سازمان برنامه و بودجه توجه هرچه بیشتری به اعتبارات دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های درگیر و وضعیت قرمز داشته باشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد جباری از نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به نوبخت معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور ترمیم اعتبار مورد نیاز پرداخت حقوق مستمر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد و افزود: در شرایط ویژه کرونایی در هرمزگان انتظار این است که سازمان برنامه و بودجه توجه هرچه بیشتری به اعتبارات دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های درگیر و وضعیت قرمز داشته باشد و لذا در قالب مجمع نمایندگان هرمزگان در نامه‌ای به معاون رئیس جمهور خواستار تحقق اعتبارات این دانشگاه شدیم.

وی اظهارکرد: به منظور تقویت اعتبارات و امکانات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پیگیر دیدار با وزیر بهداشت نیز هستیم و قرار است در هفته آینده نیز با تشکیل کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، نشست ویژه‌ای نیز با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این زمینه داشته باشیم.

متن نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بدین شرح است:

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

احتراما بدینوسیله به استحضار می‌رساند که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور احکام کارگزینی کارکنان رسمی و پیمانی خود را در اردیبهشت‌ماه با ضریب 15 درصد اجرا نموده است و کسری اعتبار آنها از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز تأمین شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بدلیل درگیری شدید در بیماری کرونا قادر به اجرای احکام کارگزینی کارکنان خود در اردیبهشت نگردیده و در خردادماه اجرا نموده است. این امر سبب کسری اعتباری بالغ بر 97 میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان شده است لیکن کسری مربوطه همانند سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی تأمین نگردیده است. لذا خواهشمند است با توجه به اینکه میانگین تخصیص اعتبار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سه ماهه اول 27 درصد و میانگین کل تخصیص اعتبار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 30 درصد است. استدعا داریم دستور فرمایید کسری اعتبار حقوق مستمر کارکنان این دانشگاه مرتفع شود.

مجمع نمایندگان هرمزگان: احمد مرادی، محمد آشوری، منصور آرامی، احمد جباری و حسین رییسی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز