خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد:

آژیر خطر شمار مبتلایان به کرونا در فارس

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۱۶۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آمار مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس نشان از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دارد که این آژیر خطری برای استان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دکتر مهرزاد لطفی بعد از ظهر چهارشنبه در یکصد و دومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس آمارهای ارسالی از آزمایشگاه‌های تخصصی کووید ۱۹ در سطح استان، آمار شناسایی موارد جدید بی سابقه بوده و وضعیت استان را به روزهای نخست شیوع کروناویروس برگردانده است.

وی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در برابر کروناویروس، افزود: آمار سعودی مبتلایان در فارس، نشان دهنده بی توجهی و جدی نگرفتن دستورات بهداشتی در مقابله با این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد: آمار مبتلایان در فارس در مسیر افزایشی است و این امر می‌تواند باعث اجرای دوباره محدودیت‌هایی در زمینه تعطیلی مشاغل شود.

لطفی یادآور شد: آمار مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته از ابتدای شیوع کروناویروس در فارس، بی سابقه بوده و این امر بار بسیار زیادی به سیستم بهداشت و درمان استان وارد می‌کند.

وی از آمادگی بیمارستان‌های استان با تمام ظرفیت‌های موجود برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ خبر داد و بر انجام مراقبت‌های بهداشتی برای کارکنان مراکز درمانی در راستای حفظ سلامت آنان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: لازم است کارکنان تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و مراکز ارائه دهنده خدمات، برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کروناویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری، ضمن استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز