خبرگزاری کار ایران

آغاز دوره های آموزشی فنی و حرفه ای اردستان در تابستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۱۶۰

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای اردستان گفت: کلیه کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردستان در تابستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آماده خدمات رسانی هستند.

حسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در مراکز فنی و حرفه ای شهرستان اردستان بیش از ۴۰ حرفه آموزشی تدریس می‌شود.

 وی تصریح کرد : این تعداد رشته در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، صنایع دستی و هنر به هنرآموزان خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمام آموزش‌ها در مراکز فنی و حرفه‌ای به شکل رایگان ارائه می‌شود تا کید کرد: در بخش آموزش فنی و حرفه ای آزاد هزینه مصوب سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت می‌شود و در این شهرستان مرکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران اردستان، مرکز زواره و مرکز مهاباد در بخش دولتی فعالیت دارند.

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای اردستان گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مؤثر و بازدارنده‌ای در کاهش چالش‌های اجتماعی دارد و آموزش فنی و حرفه‌ای یک فرصت است برای همه خانواده‌هایی که به فکر آینده فرزندانشان هستند.

قاسمی تاکید کرد: بیکاری جوانان مشکل اقتصاد نیست، بلکه بخش بزرگ آن به خودمان برمی‌گردد و همه ما فرزندانمان را برای پشت میز نشستن و رئیس شدن می‌خواهیم و هیچگاه با واقعیت‌های جامعه و توان فرزندمان روبرو نمی‌شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز