خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد:

افزایش مبتلایان به کرونا در کاشان/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۱۴۲

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان از افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا و موارد مثبت آزمایش های کویید ۱۹ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا شریف ضمن ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کاشان اظهار داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود ضمن حفظ آرامش و خونسردی، رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، شستن مداوم و صحیح دست‌ها و استفاده از ماسک را جدی بگیرند؛ حتما از حضور در تجمعات و نقاط شلوغ و غیر ضروری پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان و کادر درمان و بهداشت با استفاده از همه ظرفیت و توان خود آماده مدیریت و مقابله با موج دوم کرونا در کاشان هستند.

شریف تصریح کرد: روز گذشته همزمان با بستری شدن ۷ مورد جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تعداد بیماران بستری مبتلا به کویید ۱۹ به ۳۸ نفر رسیده است.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان خاطر نشان شد: سالانه بیش از ۴۰۰ هزار نفر از خدمات بستری، سرپایی و تشخیصی این مرکز بهره مند می شوند.

شریف با بیان اینکه بیمارستان به حالت عادی خود در زمان قبل کرونا بازگشته است ولی همچنان شهروندان بیمارستان هراس دارند،گفت: عدم مراجعه برخی از بیماران نیازمند به دلیل ترس از ابتلا به بیماری حاد تنفسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز