خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بجستان خبر داد:

کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان بجستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۱۱۹

فرمانده انتظامی بجستان از کشف ۱۲۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران انتظامی و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گناباد، سرهنگ آزادیخواه فرمانده انتظامی شهرستان بجستان در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور بجستانَ_ گناباد به یک دستگاه خودرو وانت پیکان که از استان سیستان و بلوچستان عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و در خصوص توقیف آن اقدام کردند.

وی ادامه داد : پس از توقیف، خودرو و انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر  مورد بازرسی دقیق قرار گرفته که مقدار ۱٠٣ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای درکف آن جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی بجستان تصریح کرد: در عملیات دیگری پلیس شهرستان بجستان موفق به کشف ١٨ کیلوگرم تریاک از یکدستگاه خودرو پراید در محور بجستان به بردسکن و دستگیری راننده خودرو شد.

آزادیخواه در پایان با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهمان به همراه مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی شده و با صدور قرار روانه زندان شده اند، از شهروندان خواست با توجه به سوء استفاده قاچاقچیان موادمخدر و سایر متخلفین در صورت فروش خودرو در اولین فرصت نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند تا شاهد بروز مشکلاتی برای آنان نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز